10/12

Känns som att jag har fullt upp på dagarna nu, men tror inte att det är värre än vad någon annan har det!
haha idag tillexempel så vaknade jag med världens spränghuvudvärk! tvingade mig upp ur sängen någon timme senare (helt utan energi i kroppen) orkade knappt stå upp!
Då stod John och Skötta nedanför och väntade på mig redan.. Så jag fick skjuts till min mormor!

Hemma hos mormor slank det ner tre koppar kaffe och två verktabletter och vips så var smärtan borta och orken tillbaka :)
Hon höll på att sy klart min klänning som jag ska ha på fredag :D
Provade den första gången och då var den alldeles för stor! (kan ju fundera över hur många nollor hon satte bakom dom riktiga måtten!?)
Så det var bara att börja sy igen..
Ca tre timmar senare vart hon klar med min klänning och jag och John kunde äntligen åka därifrån.

Vi skulle nämnligen möta Sanna på Media Markt direkt efter det!
Vi skulle kika på en TV och ny TV ska det blir :) (så fort vi vinner på en lott eller liknande)
Vi prövade också olika massagestolar där. Och behöver jag säga mer än: Det var det skönaste jag varit med om på lääänge!

Efter det gick vi till Rusta när vi ändå var i krokarna..
och hem fick vi med oss en julgran (180 cm)
plus matta att ha under och en Julgransstjärna såklart!
Säger bara detta: välter katten granen en gång till så lägger jag ut honom på blocket.se direkt!

Väl hemma så klädde jag och Sanna granen medans John och Rasmus städade (tror jag)
i köket efter som det såg ut som ett bombnedslag efter mitt och Sofias lussekattsbak igår! :P
Sofia kom förbi en stund och sen var det storstädning som gällde.. I alla fall för min del!
Skötta kom hit och han och John började dricka lite smått samtidigt som jag städade!

.. och efter det var dom sugna på att gå ut.
Tacka gudarna för att Krikelin har öppet varje dag :)
Så jag, John, Sofia, Skötta och Christine åkte dit en stund och hade trevligt! :)
Jessica jobbade och det gjorde ju saken ännu bättre!

Vi kom nyss hem och det är dax att sova..
Meeeen när jag lade mig i sängen så kände jag bara hur det pulserar och värker i min tå!!
Detta brukar vara ett tecken på inflamation!
och jag känner verkligen att jag INTE vill ha det nu av alla gånger!

Men ska ändå försöka krypa ner bredvid en sovande John och hoppas att smärtan försvinner!
Har inte tid med sådant nu :(

Puss och godnatt

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0