Nu är jag trött!!

Jag måste få skriva av mig och få försvara mig lite grann.. Först occh främst ska jag erkänna att jag inte varit en respektfull flickvän de senaste! Jag har gjort mina fel och misstag. Absolut inget som jag gjort med flit och det har aldrig varit min mening att såra någon! Jag är hemsk ledsen för allt det! Sen tycker jag att folk dömer mig lite efter vad de hört från Eric. Allt han säger säger han ju bara för att han är sur på mig för att jag tyvärr inte kan älska honom mer. Allt som hänt mellan oss är ju faktiskt inte bara mitt fel som jag hoppas folk förstår? Hade Eric betett sig som han borde och lyssnat på mig från början så hade jag kanske orkat kämpa ett tag till.. Tyvärr så ledde detta till att jag borjade må sämre och sämre och insåg att om jag vill behålla mitt barn så behöver jag börja tänka på mig själv lite och det gjorde jag. Förklarade även detta för Eric. Istället för att hjälpa mig och försöka lämna mig ifed så blev han mer och mer tjatig.. Jag borde kanske orkat med det men tyvärr så gör jag inte det! Han började tycka mer och mer synd om sig själv och fick mig att få dåligt samvete för att jag inte kunde finnas där för honom. Till slut klarade jag helt enkelt inte mer och så är det bara! Detta var visst svårt att acceptera för honom och istället för att försöka låta mig vara så börjar han bete sig illa istället.. Kalla mig elaka saker som fitta, känslokall, idiot, och mycket mer! Han har även sagt att han inte vill ha med varken mig eller barnet att göra och bett mig göra abort. Sen dagen efter komma och tro att han kan få vara med och ha vårdnad om barnet? Beter man sig som en idiot så får man skylla sig själv! tycker jag.. Sen alla ni som dömer mig utan att känna mig kan ju bara lägga ner och ta reda på fakta innan ni lägger er i någont som ni inte har en aning om.. Självklart tycker Eric jätte illa om mig och jag har verkligen inte behandlat honom med den respekt jag borde, Men jag menar bara att man är två om vissa saker.. Just nu har jag varken tid, ork eller lust att bry mig om vad folk tycker och tänker om mig. Det enda jag verkligen bryr min om är Mitt barn och de vänner plus familj som får mig att må bra nu. Ni vet vilka ni är och jag älskar er! Tack för mig! / A

fy satan

Usch vad jag mår dåligt.. Nu har jag ställt till det för mig själv ganska rejält. Jag och Eric bråkar 24/7 och det är jobbigt som bara den. Under tiden har jag haft andra ljuspunkter, Therese, Sanna, familjen och sen min närmsta vän just nu som jag dessutom håller på att förlora helt! Det handlar om svartsjuka. Vad gör man? Det är så jävla trist och nu känner jag ingen som helst glädje alls! Det mesta kan nästan kvitta utan min vän, som får mig att må såååå bra! Och jag har 7835 tankar som snurrar i huvudet.. Behöver paus!

lucky

Vilken natt! :D Jag var hur pigg och glad som helst, hela natten! Så underbart när allt flyter på och man mår bra på jobbet :) Hoppas på en liknande natt! Har fått sova fyra timmar än så länge för Eric kom hem och väckte mig förut.. Det är inte så populärt om man ska ta lite hänsyn till mina hormoner. Aja, kan ju vila i graven annars ;) Är fortfarande rätt så nyvaken fast i det stadiet där det är svårt att somna om.. Har så himla mycket att tänka på och som jag skulle vilja skriva men kommer inte på något just nu, det är ju typiskt när man sitter här och skriver. Äsch, slänger på Tvn och försöker somna om lite nu. Skriver nog en rad eller två senare sen! :) Grattis förresten till världens bästa Therese som fick tillsvidare anställning på Volvo i går kväll :D Det förtjänar du tjejen! / A

Usch!

Idag är jag deppig! Eller det känns så nu.. Jag och Eric bråkar hela tiden och jag orkar inte med det. Min kropp får ingen ro av det och jag behöver liksom ta hand om mig själv mer än någonsin!Vi bråkar om ALLT.. Saker som jag och många andra tar som självklarheter som han aldrig upplevt förut :S Jag orkar faktiskt inte ta hand om 3 stycken. Orkar inte heller tänka åt någon annan. Men men det är väl livets svåra gång.. Jobbar natt denna veckan och första natten är avklarad! det gick förvånansvärt bra :) Ska strax duscha och greja lite innan det är dags för jobb igen.. Känner mig faktiskt lite glad nu förresten när jag tänker efter.. Jag är i vecka 12 idag :D Och nu kan man äntligten känna sig lite säker! Det är skönt :) Aja, ska greja lite nu! Godkväll gott folk :) / A

söndag

söndag och en hel vecka åt helvete! Jag har inte gjort något viktigt denna veckan.. Jag mår dåligt för att jag inte jobbat. Iosf säger de flesta jag pratat med att det inte är något jag rår för! och det stämmer ju faktisit. Kan inte hjälpa att jag mått såhär, men det är fortfarande lika tråkigt :( Aja.. Har legat på soffan hela dagen igen. Eric kom hem för en stund sedan och han håller för tillfället på och städar och diskar upp all min skit som samlats på hög hela veckan! stackar´n :) Ikväll bllir det lite film och mys i soffan. Ha en fortsatt trevlig kväll :) / A

städa, aj!

Fyfasen! Har som sagt legat hemma hela veckan och varit jätte dålig.. Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit på dagen. Legat på soffan och kikat tv (som vanligt) åt lite "frukost" vid 4 tiden och nyss städade jag hela toan inklusive kattlådan! Känns skönt som fan att ha fått det gjort men det känns också i ryggen att jag fått det gjort! Nu tar vi en sak i taget.. Började med toan, nästa gång jag hittar lite ork så tar jag köket :) Det är som att bo helt själv så det är väl bara att vänja sig :) Skönt i allafall att ha gjort något idag. Nu ska jag ner till pizzerian och sen hem till Jessica en sväng :) Ha en trevlig lördagkväll gott folk! / A

katt någon?

Har legat hemma i två dagar nu. Känner mig helt slut i kroppen, orkar verkligen inte röra mig. Men i morgon blir det jobb igen. Blir ju knappast bättre av att bara ligga hemma och tycka synd om sig själv? Har förresten fått tag på både katterna som försvann i två nätter.. Den ena känner jag att jag kan ge en andra chans faktiskt. Han var så lugn och mysig sen tiden vi var själva.. När vi hittade tjejen igen så kom jag precis ihåg varför jag ville göra mig av med dom! Någon som är sugen på en jätte söt norskskogskatt på 6 månader så hojta innan det är för sent :) Aja, så dagtid denna veckan, plus helg deklart.. usch! Får väl se om det går bättre denna veckan än vad det gjorde förra dag+helg veckan! Vart helt slut efter den helgen så det tog väl ca 3 dagar in på lediga veckan att återhämta sig.. Imorgon ska jag få två nya soffor :) eller det är pappas och Jessicas gamla men dom har köpt en ny och dom gamla är så jäkla sköna så jag sa att jag ville ha dom! Rasmus och Eric ska hjälpa mig att bära hit dom :) Mer händer det inte denna veckan tror jag, bara ladda inför en jobbig helg! nu ska jag kika på Tv och njuta av min ensamhet och två bråkiga katter, sen blir det en snabb dusch och sen sova :) ha en trevlig kväll! / A

RSS 2.0