Nu är jag trött!!

Jag måste få skriva av mig och få försvara mig lite grann.. Först occh främst ska jag erkänna att jag inte varit en respektfull flickvän de senaste! Jag har gjort mina fel och misstag. Absolut inget som jag gjort med flit och det har aldrig varit min mening att såra någon! Jag är hemsk ledsen för allt det! Sen tycker jag att folk dömer mig lite efter vad de hört från Eric. Allt han säger säger han ju bara för att han är sur på mig för att jag tyvärr inte kan älska honom mer. Allt som hänt mellan oss är ju faktiskt inte bara mitt fel som jag hoppas folk förstår? Hade Eric betett sig som han borde och lyssnat på mig från början så hade jag kanske orkat kämpa ett tag till.. Tyvärr så ledde detta till att jag borjade må sämre och sämre och insåg att om jag vill behålla mitt barn så behöver jag börja tänka på mig själv lite och det gjorde jag. Förklarade även detta för Eric. Istället för att hjälpa mig och försöka lämna mig ifed så blev han mer och mer tjatig.. Jag borde kanske orkat med det men tyvärr så gör jag inte det! Han började tycka mer och mer synd om sig själv och fick mig att få dåligt samvete för att jag inte kunde finnas där för honom. Till slut klarade jag helt enkelt inte mer och så är det bara! Detta var visst svårt att acceptera för honom och istället för att försöka låta mig vara så börjar han bete sig illa istället.. Kalla mig elaka saker som fitta, känslokall, idiot, och mycket mer! Han har även sagt att han inte vill ha med varken mig eller barnet att göra och bett mig göra abort. Sen dagen efter komma och tro att han kan få vara med och ha vårdnad om barnet? Beter man sig som en idiot så får man skylla sig själv! tycker jag.. Sen alla ni som dömer mig utan att känna mig kan ju bara lägga ner och ta reda på fakta innan ni lägger er i någont som ni inte har en aning om.. Självklart tycker Eric jätte illa om mig och jag har verkligen inte behandlat honom med den respekt jag borde, Men jag menar bara att man är två om vissa saker.. Just nu har jag varken tid, ork eller lust att bry mig om vad folk tycker och tänker om mig. Det enda jag verkligen bryr min om är Mitt barn och de vänner plus familj som får mig att må bra nu. Ni vet vilka ni är och jag älskar er! Tack för mig! / A

Kommentarer
Postat av: eric

Istället för att hjälpa mig och försöka lämna mig ifed så blev han mer och mer tjatig.. Jag borde kanske orkat med det men tyvärr så gör jag inte det!



klart du inte orkar med det när du håller på med nån annan?

2010-10-31 @ 16:31:10
Postat av: Anonym

och nej, jag har inte sagt att jag inte vill ha med barnet och göra, enda jag skrivit är att det enda jag vill ha med dig och göra är barnet, om du läser i din mobil så står det så klart och tydligt.

2010-10-31 @ 16:32:58
Postat av: Anonym

bra att du landat på jorden och förstått att du gjort fel iaf, tack för mig hej!

2010-10-31 @ 16:39:17
Postat av: Anonym

Du äcklar mig, hoppar i säng med andra det första du gör när ni gjort slut, du måste ju vara helt slut i huvudet!

2010-10-31 @ 17:03:17
Postat av: Anonym

såg att du skrev på facebook att du är lycklig, ja det klart man blir lycklig ett tag om enbart tänker på sig själv, men i slutändan så kommer man nog inte långt på det sättet!

2010-10-31 @ 17:08:06
Postat av: Alexandra

Eric: Du sa klart och tydligt att du inte ville ha med varken mig eller barnet att göra! Skiter i hur full du var eller om du inte minns det alls.. Sagt är sagt.. Stå för vad du säger! Nej till alla anra. Har absolut inte hoppat i säng med någon annan. Umgås bara med folk som får mig att må bättre i stället för sämre =)

2010-10-31 @ 20:04:18
Postat av: Anonym

Sluta ljug!

2010-10-31 @ 20:35:04
Postat av: eric

instämmer faktiskt med anonym där, jag skrev klart och tydligt på sms att det enda jag vill ha med dig att göra är barnet, inte sant?

2010-10-31 @ 20:40:51
Postat av: Ylva

Koncentrera dig på dig själv och barnet det är precis vad som behövs och ignorera allt annat runt omkring du behöver den energi du har just nu... Kramar

2010-10-31 @ 22:09:11
Postat av: Sanna

Instämmer med Ylva. Du ska göra saker du mår bra av, speciellt just nu. Inte lyssna på fega jävlar som inte har all fakta och som bara vågar säga saker anonymt !!



Stå på dig gumman <3

2010-10-31 @ 22:33:33
Postat av: Nina

sedär ja vem kan denna anonyma person vara som har sett dig HOPPA isäng med andra. Vad intresserad den måste vara av dig eftersom denna person följer varje steg du tar(ända in i sängkammaren) och vet mer om dig än du själv gör. Kanske synsk ????

Sandra ta inte åt dig av dom idiotiska kommentarerna lyssna på dina RIKTIGA vänner istället, dom känner dig. Jag älskar dig och det vet du, tänk på dig själv och barnet nu .

Kram mamma

2010-11-01 @ 12:10:05
Postat av: Eric

Nina: det är inte jag som har skrivit kommentaren om att hoppa i säng, jag har skrivit dom 3 översta kommentarerna och sen den kommentaren under sluta ljug.

2010-11-01 @ 12:38:28
Postat av: Nina

Eric: ursäkta men har jag skrivit ditt namn någonstans i min kommentar .

2010-11-01 @ 20:09:18
Postat av: Anonym

han ville väl bara klargöra för er att det inte var han som hade skrivit det

2010-11-01 @ 21:14:16
Postat av: Eric

vad är det med dig Nina? som sagt ville klargöra att det inte var jag som skrev det.

2010-11-01 @ 22:35:48
Postat av: Anonym

tyckte det lät på dig som att det var jag som skrev så? ursäkta mig så väldigt mycket. som sagt ville bara klargöra att jag inte gjort det.

2010-11-01 @ 22:39:01
Postat av: Anonym

/eric

2010-11-01 @ 22:39:18
Postat av: Anonym

Nina du verkar ju vara lika efterbliven du, sådan mor sådan dotter

2010-11-01 @ 22:48:56
Postat av: Kristoffer

Ska du bli mamma :O Vad efter jag är, grattis :D... Så säger du inget ;)

2010-11-02 @ 00:17:10
Postat av: Anonym

Ska man hoppa på en människa på det här sättet så tycker jag att man åtminstonde ska stå för vem man är och inte kommentera anonymt.

stå på dig alex.

2010-11-02 @ 14:27:40
Postat av: Alexandra

Tack till mamma, Sanna och Ylva och du sista anonyma =) klart man behäver lite stöttning istället för skit när man har det tufft! Ni andra får som sagt tro vad ni vill. Det är absolut inget fel på min mamma den som nu skrev det!

Och ja Kristoffer jag är gravid =)

2010-11-03 @ 16:35:26
Postat av: Erika

Aléck, stå på dig fan! Finns om du behöver snacka.



Tror på dig som alltid förr, det vet du!

Kramar

2010-11-06 @ 20:45:25
URL: http://eeaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Men jag menar bara att man är två om vissa saker"



Ja men att behålla ett barn med en kille som inte vill ha det fungerar bra?

Att du mest tänker på dig själv vet vi ju redan men vara såhär självisk är ju rent utsagt idiotiskt.

Stackars barn & far!

2010-12-01 @ 12:21:01
Postat av: Alexandra

Åter igen så är det jätte tråkigt med folk som inte vågar skriva vilka dom är och ska ändå hacka på folk. Har de inget bättre för sig? men jag ska faktiskt svara dig med att Eric visste mycket väl vad han gav sig in på när vi hade sex. Efter två jobbiga aborter så vägrar jag göra en till. Då är man faktiskt två om att skydda sig! Vill inte han göra det enklaste som finns och bara trä på en jävla kondom så är det ju upp till honom! Så ja, jag kanske tänker på mig själv i det läget men det är också något Eric har accepterat! Sluta läs min blogg om det stör dig. Det är inte faktiskt dig det är synd om och ingen annan!

2010-12-02 @ 01:11:45
Postat av: Camilla Meyner

Vad är det här???



1) Sandra: Grattis<3 Starkt att du tar ditt ansvar och all lycka önskar jag dig som mamma :-)Kram



2) Till IDIOTEN: Tyck vad du vill!!!! Det får man i Sverige men hur FAN kan du kritisera Sandra? Vad vet du? Och hur ädel och bra människa är du själv när du beter dig så här? Om du finns i Sandras närhet (vilket jag förutsätter eftersom du tydligen vat allt hon gör) borde du finnas där och stötta henne. Frågan är varför du lägger dig i hennes beslut??? Du skite uppenbarligen i hur hon mår så är det barnet du oroar dig för??? Ja, barnet får det någ bättre hos en mamma som mår bra så SLUTA FÅ SANDRA ATT MÅ DÅLIGT!!! Jag är helt säker på att hon har tänkt igenom detta och insér att läget inte är ultimat, hon har säkerligen en massa tankar som snurrar i huvudet. Men hon har betsämtsig, Respektera det!!!



På vägge i ett av mina barns skola sitter det ett ordspråk som säger:



"Man får tycka och tänka vad man vill men inte säga och göra vad man vill"



Skaffa dig ett eget liv!!!

2010-12-02 @ 08:51:45
URL: http://knyppel.bloggplatsen.se
Postat av: Rasmus

Nu är jag förbannad på dom JÄVLA idioterna som trakaserar min syster, får jag reda på vem du är så kommer jag förmodligen slå ihjäl dig. Bara så du vet!

2010-12-02 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0