sedärja!

Jobbat från kl 06-15 idag.. skulle egentligen jobbat till 18 men jag fick gå tidigare :) och det var gött kan jag lova!
Nu sitter jag på  balkongen och ta en kall öl.. Molnen ser ut att svika mig idag men för tillfället är det riktigt gött!
Senare ikväll bär det av till Julia som fyller 20 :) sen förhoppningsvis Olstorp! :D

Den senaste tiden har varit katastrof!!! Det har hänt så himla mycket skit så jag orkar knappt skriva om det, men här kommer lite:
jag och John har gjort slut, jag bor hos Therese och Mikael, John har SLÄNGT alla mina kläder, skor, jackor, gardiner och blommor för att han visst inte klarade av att det var slut, Marie är begravd, mm mm.. det har hänt väldigt mycket nu den sista tiden.. Men det enda jag kan göra är att hålla huvudet högt och försöka bita ihop!
Har jag klarat mig förut så klarar jag det igen!

aja nu ska jag försöka hitta något att ha på mig :) sen blir det party!
Ha en trevlig afton gott folk!

Puss

/ A

:'(

Jag känner mig så himla tom! Nu är Marie borta, för alltid..
Hon som kämpat så tappert in i det sista!
I helgen nu gick det riktigt fort, kanske lite för fort.
Men jag är såå glad att kära Marie slipper lida mer nu. Nu är det över, nu är hon fri!
 
Det måste vara så skönt för dig att kunna sträcka ut benen och gå, kanske springa en liten bit?
känna den friska luften, bara vara frisk? för det är du väl nu va?
Jag kommer dock sakna ditt härliga skratt och dina varma kramar!
Bättre går inte att hitta..
Jag lovar att vi ska ta hand om din familj så gott det går!
Och du lovade att du alltid skulle finnas med oss, vad som än händer. Eller hur?
Jag hoppas du lever vidare i något annat, kanske en fågel? En blomma? luften?
Eller det vet jag redan att du gör!
Du är och kommer för alltid att finnas i mitt/våra hjärtan!
Älskar och saknar dig <3

Vila I Frid faster Marie Talmark!

RSS 2.0