:'(

Jag känner mig så himla tom! Nu är Marie borta, för alltid..
Hon som kämpat så tappert in i det sista!
I helgen nu gick det riktigt fort, kanske lite för fort.
Men jag är såå glad att kära Marie slipper lida mer nu. Nu är det över, nu är hon fri!
 
Det måste vara så skönt för dig att kunna sträcka ut benen och gå, kanske springa en liten bit?
känna den friska luften, bara vara frisk? för det är du väl nu va?
Jag kommer dock sakna ditt härliga skratt och dina varma kramar!
Bättre går inte att hitta..
Jag lovar att vi ska ta hand om din familj så gott det går!
Och du lovade att du alltid skulle finnas med oss, vad som än händer. Eller hur?
Jag hoppas du lever vidare i något annat, kanske en fågel? En blomma? luften?
Eller det vet jag redan att du gör!
Du är och kommer för alltid att finnas i mitt/våra hjärtan!
Älskar och saknar dig <3

Vila I Frid faster Marie Talmark!

Kommentarer
Postat av: julia björk

beklargar sorgen!

canser är en hemsk hemsk sjukdom.

hon har det bättre nu utan allt lidande, det lovar jag dig. hon finns alltid hos dig.

2010-06-01 @ 23:14:04
Postat av: Anonym

Usch blir tårögd när jag läser... lider med dig det e aldrig lätt att förlora nån. Kram till dig!!

2010-06-07 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0