lucky

Vilken natt! :D Jag var hur pigg och glad som helst, hela natten! Så underbart när allt flyter på och man mår bra på jobbet :) Hoppas på en liknande natt! Har fått sova fyra timmar än så länge för Eric kom hem och väckte mig förut.. Det är inte så populärt om man ska ta lite hänsyn till mina hormoner. Aja, kan ju vila i graven annars ;) Är fortfarande rätt så nyvaken fast i det stadiet där det är svårt att somna om.. Har så himla mycket att tänka på och som jag skulle vilja skriva men kommer inte på något just nu, det är ju typiskt när man sitter här och skriver. Äsch, slänger på Tvn och försöker somna om lite nu. Skriver nog en rad eller två senare sen! :) Grattis förresten till världens bästa Therese som fick tillsvidare anställning på Volvo i går kväll :D Det förtjänar du tjejen! / A

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl skönt att du börjar må lite bättre nu. Hoppas att det fortsätter så ;0)

2010-10-20 @ 03:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0