katt någon?

Har legat hemma i två dagar nu. Känner mig helt slut i kroppen, orkar verkligen inte röra mig. Men i morgon blir det jobb igen. Blir ju knappast bättre av att bara ligga hemma och tycka synd om sig själv? Har förresten fått tag på både katterna som försvann i två nätter.. Den ena känner jag att jag kan ge en andra chans faktiskt. Han var så lugn och mysig sen tiden vi var själva.. När vi hittade tjejen igen så kom jag precis ihåg varför jag ville göra mig av med dom! Någon som är sugen på en jätte söt norskskogskatt på 6 månader så hojta innan det är för sent :) Aja, så dagtid denna veckan, plus helg deklart.. usch! Får väl se om det går bättre denna veckan än vad det gjorde förra dag+helg veckan! Vart helt slut efter den helgen så det tog väl ca 3 dagar in på lediga veckan att återhämta sig.. Imorgon ska jag få två nya soffor :) eller det är pappas och Jessicas gamla men dom har köpt en ny och dom gamla är så jäkla sköna så jag sa att jag ville ha dom! Rasmus och Eric ska hjälpa mig att bära hit dom :) Mer händer det inte denna veckan tror jag, bara ladda inför en jobbig helg! nu ska jag kika på Tv och njuta av min ensamhet och två bråkiga katter, sen blir det en snabb dusch och sen sova :) ha en trevlig kväll! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0