städa, aj!

Fyfasen! Har som sagt legat hemma hela veckan och varit jätte dålig.. Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit på dagen. Legat på soffan och kikat tv (som vanligt) åt lite "frukost" vid 4 tiden och nyss städade jag hela toan inklusive kattlådan! Känns skönt som fan att ha fått det gjort men det känns också i ryggen att jag fått det gjort! Nu tar vi en sak i taget.. Började med toan, nästa gång jag hittar lite ork så tar jag köket :) Det är som att bo helt själv så det är väl bara att vänja sig :) Skönt i allafall att ha gjort något idag. Nu ska jag ner till pizzerian och sen hem till Jessica en sväng :) Ha en trevlig lördagkväll gott folk! / A

Kommentarer
Postat av: eric

har egentligen ingen kommentar, det är så dumt att du skriver att det är som att du bor helt själv så det finns inte mycket att säga .....

2010-10-09 @ 20:43:28
Postat av: Jessica Ö

Hej hej

2010-10-09 @ 22:19:05
Postat av: Anonym

lilla gumman då, hoppas att allt blir bättre snart. Jag älskar dig, puss mamma

2010-10-10 @ 09:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0