4/12

Har inte skrivit på ett tag nu igen, men efter som jag vänt på dygnet och håller igång hela dagarna så känns det inte som att jag har tid att blogga.. Sen så hade jag faktiskt bloggen när jag tänkte för mycket och inte kunde sova på nätterna. Det problemet finns ju inte längre :)

Den sista tiden har det väl inte hänt speciellt mycket..
Vart på Ullared igen med mamma, mormor, och moster Pia.
Jag, Sofia och Sanna har kollat på julkalendern Mysteriet på Greveholm alla 24 avsnitten :)
Det är nog den bästa julkalendern enligt mig i alla fall :)

Ikväll blir det jobb för min del.
Det ska bli skoj med tanke på att många jag känner ska ut idag :)
Hoppas det blir mycket folk !

.. och på dagen idag så blir det städning här hemma.
John ska även till bilfirman och prata med dom om avbetalning eller vad det nu var.
Hoppas vi får bilen som vi vill ha nu.
Jag vill verkligen, men framförallt för Johns skull.
Han tänker inte på något annat än den bilen.
Det är en Ford Focus -09 mycket snygg! om ni undrar :)

Nu ska jag gå och öppna den 4e luckan på min julkalender:)

Ha det fint!

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0