snowstorm

Har inte skrivit på ett tag nu igen, men som sagt så känns det som att jag redan har fullt upp på dagarna så!
Tänker bara dra lite kort vad som hänt den sista tiden :)

Förra veckan kom Rasmus hit, det blev att han sov här och det har han gjort varje natt efter det :P
Man kan väl kalla det att han bor här med oss ett litet tag (han har inga problem hemma eller så)
jag, John och Rasmus åkte till IKEA på fredagen förra veckan :)
där köpte vi ny TV bänk. nytt TV bord och en byrå till sovrummet :)
och såklart åkte vi i den nya bilen :)

Vi vart och kollade läget på Therese och Mikaels fest dom hade i lördags :)

Denna veckan har vi mest varit ute på massa äventyr om vi inte har försökt få ordning här hemma såklart :P
Vi har bland annat varit i Karlsborg (Forsvik) och letat efter Kolerakyrkogården men vi hittade den tyvärr inte. Vi var också och kikade lite på Gamla sjukhuset i Karlsborg, några gamla forn borgar och tunnlar i berget i Skövde osv :)

Känns som att det har hänt mycket mer men det är nog bara det att man har haft saker att göra hela tiden! :)

Idag har det ju varit snöstorm :) Älskar snöö! jag hoppas verkligen att det håller i sig till jul nu!
Kanske inte är så mysigt att stå ute och frysa (tex när man röker) meeen det är ju så fint att sitta inne och kolla ut genom fönstret med tända ljus och en kopp kaffe, glögg eller liknande :)
det är också så mysigt när man åker bil och slipper bli blöt och kall :) förstår dock att det inte är lika skoj att köra bil när det halt! :P

I morgon blir det storstädning för min del! är ensam hemma en stund på förmiddagen så ska försöka komma upp ur sängen i tid och passa på att städa medans jag är själv :)
Sen får vi se vad som händer fram mot kvällen :)
På söndag ska vi hem till pappa och Jessica en stund och fira jul eller vad man ska kalla det :P
Då får jag nog min första julmat för i år också :) dom ska till Hallstahammar över jul så det är därför vi tar det tigare :)

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid John och försöka sova :)

Nattinatti <3

/ A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0