Mysmåndag

Vaknade vid tolv tiden idag.
Jag, John och Rasmus har inte gjort något annant än myst i soffan och tänt ljus och tagit det lugnt..
Jag tog mig ett fotbad och en kopp te förut också :)
Det var riktigt najs måste jag säga!

Nyss åt vi líte mat och jag ska väl hoppa in i duschen strax..
Ska bara vila lite till först :P

Om en stund ska vi iväg och handla lite och ikväll kommer Sanni hit :)
Det känns som att det var ett tag sedan vi umgicks nu :)
Så det ska blir trevligt att träffa henne igen.. Dricka massvis med kaffe och snacka massa skit :)

Glömde tända ett ljus igår också i min adventljusstake :O så det gör vi nu :)
Jag älskar verkligen julen alltså!
Mysigaste tiden på året lätt!

Har börjat lyssna mer på Lynyrd Skynyrd också :)
två låtar som jag älskar mer än något annat just nu!
Simple Man och Free Bird

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen sen får jag låta dagen ta mig vidare :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0