pain!

Sitter hemma i min nystädade lägenhet och myser i vintermörkret :)
Rasmus gick precis upp ur sin säng (soffan) haha och hoppde in i duschen!

Jag vaknade för en stund sedan. Gick och lade mig sent igår/morses
Jobbade som sagt igår på Krikelin.
Det var sjuuukt mycket folk igår, men vad skoj det var! :)
Dock inga kända ansikten!

Idag ska jag, John och Rasmus hem till pappa och Jessica och äta julmat och fira lite jul :D
Det är ju det bästa på hela året, JULMAT!
Pappa, Jessica och Rasmus åker ju som sagt till Hallstahammar över jul och det finns tyvärr ingen annan dag vi kan fira julen ihop också. Men en liten tjuvstart gör väl inget? :)

Nu ska jag beklaga mig resten, så ni behöver ju inte fortsätta läsa om ni inte vill så klart! :)

Tänker börja med min yrsel!
Jag har varit jätte yr i huvudet i snart fem dagar och det är så j***a jobbigt!
Tror att jag hat listat ut varför nu också. Med tanke på att mina mediciner (Citalopram)
tog slut och jag inte har haft råd att köpa nya (jävla försörjningstöd)
så innebär det att jag var tvungen att sluta direkt (tillfälligt), och det är inte riktigt så man gör..
Men men ska så snart som möjligt köpa nya så jag kan leva som en normal människa igen!
Det är sjukt jobbigt att gå runt och vara snurrig i huvudet heela tiden och det känns som att panikångest och sådant redan börjar komma krypande i kroppen. INTE KUL!

Sen tänker jag klaga på mina fötter!!!! vad mer kan jag säga?

Ne jag får helt enkelt hoppas att julen övervinner det onda! hehe

Nu sitter jag och väntar på att John ska komma hem från jobbet så vi kan gå hem till pappa och Jess :)

Im dreamin of a white Christmas! :)

Trevlig kväll :)

/ A

Kommentarer
Postat av: Sanna

I think you will have a white christmas sweetheart <3

2009-12-22 @ 11:55:31
Postat av: Anonym

Vi e nog fler än du tror som läser din blogg så nu får du allt uppdatera darling :) Kram!

2010-01-05 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0