blandat

Soft dag idag igen..
Therese kom hit vid halv åtta och sen gick jag ut på en prommenad :)
Riktigt skönt att gå ut och gå när det regnar faktiskt!

Igår var vi och hämtade biljetterna till New Moon som har premiär den 20e vi ska gå på söndagen den 22a :)
Längtar såå!!
Har ju snart läst klart alla böckerna och tycker dom är grymmt bra, så jag bara längtar till som kommer på BIO!

Nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem och sen får vi se vad som händer :)
 
Måste bara säga att jag är såå glad för Rasmus skull som kom med på första sidan på Blogg.se
Och sen är jag lycklig för Therese och Mikaels skull som snart ska flytta ihop :)

Ska väl ta en dusch snart eftersom jag stinker blöt hund blandat med koskit!

/ A



Kommentarer
Postat av: rasmus

Visst va det roligt :) Grattis Theres och Bellis! Kul :)

2009-11-17 @ 12:13:23
URL: http://raaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0