Catch up

Det är nu 2 eller 3 dagar sedan jag skrev sist. Men jag gillar att skriva av mig ibland! Känner inte för att sitta och inte skriva något! Vore ju inte kul..

Det har inte hänt så mycket som vanligt. Hela veckan har dock varit heelt underbar tillsammans med min man John :)
Varit vakna hela nätterna och bara legat och pratat och myst! :D
Det känns grymmt bra!
(inte att jag håller honom vaken, men allt det andra)

Vart på Socialförvaltningen idag också, John följde med och fick vara med på mötet..
Vi pratade lite mer noga om att försöka lösa mina sömnproblem, hur vi ska göra och om jag ska gå med i Catch up mm :)
för er som inte vet vad det är så handlar det väl om dels att få hjälp med problem (tex sömnproblem, rutiner mm)
och sen handlar det om pengar. Att fixa försörjningstöd.
Och i framtiden börja på någon praktikplats och förhoppningsvis ska väl detta leda tilll något bra :)
Jag tyckte samtalet verkade bra, och det tyckte nog John också.

Sanna, Therese, Bellis, Skötta och Eric var här och hälsade på igår, och idag var jag uppe istan och fikade med Therese, Ida och Sanna :) Efter det följde Sanna och Ida med mig hem och fika stunden fortsatte här!
Dom satt typ och kollade när jag åt mina 6 rost-mackor :P

När vi var uppe istan förut bokade vi också biljetter till den nya Twilight filmen som har premiär den 20e.. Vi fick platser den 22a :) Det blir jag, John, Sanna och Therese som går på den :) Jag längtar som faan!

Idag har John faktiskt varit med och bakat morotskaka :) Nu kanske han kan göra det själv..
Vore i allafall skönt för mig att slippa göra det var och varannan dag!
Han älskar dom om jag inte har sagt det..



Nu ska jag fortsätta läsa "så länge vi båda andas!"
Alltså 4e Twilight boken..

Natti :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0