Dalarna

Denna helgen har jag spenderat min tid i Dalarna :) I vår bil åkte jag, John, Skötta, Eric och Sanna. I den andra bilen åkte Patrik, Anna, Therese och Bellis!
Alla sov vi i en liten stuga i Nås som Sköttas familj har. Det fanns 8 sängplatser inomhus och så fanns det en våningsäng i en liiten stuga utanför den lite större stugan. I den lilla stugan sov Patrik och Anna. I huset sov vi andra :)
Mestadels av tiden var det fest på hög nivå!
trots att jag inte drack så njöt jag av att bara vara med och hade riktigt skoj ändå..
Antar att det blir var man gör det till.!
Sen var det ju vissa som blev lite extra fulla som också hade inte lite tuffare 3 timmars bilresa hem än tillexempel mig :P
Så jag kan säga att jag verkligen led med Sanna, Eric och Skötta denna söndag!
Även Patrik och John blev bra i gasen på lördag kvällen. Men verkade ha klarat sig hyfsat bra från bakfyllan..
Fredagen spelade vi mest spel och tog det lugnt.
Lördagen spelade vi spel men det blev också en del dans och mycket skratt och fylla! :)
Både nätterna när vissa hade gått och lagt sig så spelade vi Poker after dark!
John som har sån jävla tur med kort vann ju såklart alla gångerna!
Vi andra spelade väl mest för att det var så kul att förlora! ;P
Kan ju inte heller påstå att jag vänt på dygnet denna helg heller..
Tidigast vi somnade denna helgen var nog 07.00?
John fick äran att köra hem och det blev några stopp på vägen, men nu är vi äntligen hemma. Det är riktigt skönt må jag säga! :)

Har också varit hos pappa en sväng och sagt grattis på farsdag! Kan ju inte beskriva med ord hur mycket han betyder och hur glad jag är att ha just honom som pappa, så jag hoppas det räcker med ett "Grattis, jag älskar dig pappa" För det gör jag verkligen!:) <3

Stort tack till Rasmus och Flygarn också som städat lägenheten och tagit hand om Yoshi när vi varit borta :)

Nu blir det snart sängen och jag ska ladda för ett par riktigt lugna dagar framöver!

Natti natti

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0