uppdatering

Har fått klagomål för att jag inte har skrivit på ett tag, konstigt med tanke på att jag inte alls har många läsare :P
men men jag får väl ta och skriva av mig lite då!

Hmm vad är det som har hänt?
Förra söndagen var vi på New Moon och jag måste säga att den var riktigt bra! :)
I boken så är faktiskt inte Edward med alls mycket men dom har gett honom en mycket större roll i filmen, och det är bra! :)
Filmen avr bättre än jag trodde den skulle vara, men jag tycker nog att Twilight var bättre..
Längtar tills fjärde filmen kommer. Den är nog med all säkerhet bäst! :P

I veckan som varit har jag lyckats vända på dygnet!
Tror det började den dagen vi var på Ullared.
Då var jag och John vakna hela natten för att med all säkerhet komma med på resan. (jag är ganska svårväckt!)
Det var jag, John, Therese (som körde) Sanna och Ida :)
Där ifrån fick vi med oss all möjlig skit, som vanligt när man är där!
Bästa köp: nya, goa, underbara pyamasbyxor! 
Direkt när vi kom hem vid 16 så däckade jag och sov för natten!
Vaknade därför kl 05 dagen efter och var vaken hela dagen..

Så nu är jag morgon människa istället!
Har vaknat jätte tidigt hela veckan tror jag,,
Senaste var nog i förrgår när jag gick upp vid 10.30 eftersom jag och John kollade på film till 05 typ..
Jag är riktigt nöjd över att jag lyckats vända tillbaka dygnet! :) trodde aldrig att det skulle gå!

John har börjat jobba helg nu..
Så han är hemma på dagarna.
Det är väl skoj! för honom :P
Ne men vi har mycket mer tid för varandra och så är vi ifrån varndra mer på helgerna! :)
I lördags efter att vi förlovade oss så ringde dom från Krikelin och frågde om jag kunde jobba och det var ju perfekt eftersom John ändå skullle sova :)
Vi firade inte direkt utan var mest som en vanlig dag! Men jag ville inget annat heller. Jag tycket det räcker med att man vet att man älskar varandra! :)

..och på tal om jobb så har jag fått fler på tider på Krikelin.
Jag ska jobba idag bland annat! Och sen har jag fått lite tider i december.. :D det är ju bra och pengar behövs ju alltid!
speciellt om man heter Alexandra och John!

Idag vart jag på stan med Therese och köpte lite jul grejer :) Vi tog en fika på Rådhuset och sen mötte vi Rasmus :)
Både jag och Therese gick till frisören vid gamla bowlingen och klippte oss också :)
Mitt blev riktigt kort men jag är nöjd som fan! Therese blev också riktgit snyggt! :)
Om en stund ska jag äta (John lagar mat) och sen vila lite innan jag åker och jobbar!
Ska också passa på att mysa med John etfersom det inte blir mer med det denna helgen..
I morgon ska jag sova hos Therese och eftersom John slutar 18 så ses vi nog inget i morgon! :(
Meen som sagt.. Vi har ju hela veckorna på oss att hinna tröttna på varandra! :)

Nu ska jag äta med min älskling sen blir det jobb!

Trevlig kväll :)

/ A



Kommentarer
Postat av: Nina

Kan du inte lägga ut en bild, så jag får se hur snygg du blev? Du har hittat en bra kille som lagar mat åt dig ;0)

Puss och kram Mamma

2009-11-28 @ 12:44:13
Postat av: Alexandra

Jag vet mor, han är bäst! :D jag gillar inte att lägga upp bilder .. Hatar att ta ego kort. Men ´kom hit idag så får du se istället ;) Puss

2009-11-28 @ 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0