Fredagen den 13e

Som vanligt har det inte hänt så mycket idag..
Sanna och jag gick hem till Jessica och pappa och lånade fyra filmer.
Sen gick vi hit och jag kom på att jag hade glömt mina cigaretter, så jag fick gå tillbaka och hämta dom!
Sen kom Johanna hem till oss.
Skötta och John hade redan börjat förfesta lite här.
Efter någon timmer eller något började jag, Sanna och Johanna kolla på film.
John och Skötta gick ut.
Den första filmen vi kollade på vad "House on haunted hill" och efter det blev det "Gothika"
Vi tyckte väl att det passade bra efter som det var fredagen den 13e :)

John och Skötta kom hem starx efter Gothika var slut så vi umgicks lite allihopa och sen åkter Sanna och Johanna hem.

Nu ligger Skötta och snarkar på soffan och John i sängen..
Får helt enkelt sätta mig och fortsätta läsa i köket om jag inte vill bli störd :P

I morgon ska jag och Johanna (eventuellt Therese om hon vill) Ner till Kavelbro och kika.
Det är tydligen öppethus :)
Kan ju vara kul att kolla läget på sin gamla skola :P

Innan det ska jag och John även till min mormor. Det jobbigasre med det är att jag skulle komma mellan 10-11. Så då känner jag att om jag somnar så kommer jag aldrig! vakna. Är jag vaken så kommer jag vara jätte trött!
Jobbig tid..
Hon håller i allafall på att sy en klänning till mig. Hon har gjort klart underdelen och ska mäta min över kropp en gång till :P
(Klänningen ska jag ha på en 50 tals fest i december :D)

Efter mormor blir det nog film mys igen med Ida, Sanna, Johanna och Therese? :)

Nu ska jag ut och ta en cigg med Sofia och sen ska jag dricka lite kaffe och fortsätta läsa :)

Goodnight

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0