godmorgon!

Godmorgon!
Haha först natten på jag vet inte hur länge som jag har sovit!
Jag somnade vid ett tiden och vaknade några gånger, men tvingade mig själv att fortsätta sova! ;)
Vaknde kl 05 helt klarvaken :P
Hur skönt är det att gå upp och inse att kaffet är slut eller? inte kul!
Nu har jag berättat via MSN vad som hände i somras för Sandra som undrade.. Hehe det är svårt att skriva saker på det sättet. Det är ju mycket lättare att prata med en person.. hehe men det gick nog rätt bra, och jag fick nog med det mesta! :)
Så sitter här och funderar lite över livet och hur mycket bättre det blivit nu.
Jag mår mycket bättre och har det mycket bättre, jag är klokare utan alkohol, känner mig helt enkelt mycket friskare!
och det är väl bra? :P

Idag har jag inga direkta planer, men ska väl städa och greja lite här hemma. Och kväll blir det nog film med tjejerna :)

Skriver väl lite mer senare när jag har vaknar till liv :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0