Helg, vecka, helg..

Har varit en riktigt lugn och mysig helg med mina vänninor!
Igår blev det film igen.. Först Dirty dancing 1&2 sen Dagboken sen Omen.
Jag följde med Johanna och körde hem Sanna. Vi belv så sugna på att se Twilight igen. Först åkte vi till Statoil för att kolla om dom hade den som hyrfilm någonstans. Sen ringde vi John och kollade om han kunde fixa den, men det skulle ta för lång tid. Så vi åkte hem till Johanna, hämtade hennes bärbara dator som hon har filmen på och sen åkte vi hem och kopierade över filmen från hennes dator till vår hårddisk! :)
Efter att ha kollat på Twilight för 3e gången så åkte hon hem (kl vid 06?)
Då gick jag och lade mig och somnade djupt efter att ha kollat på lite barnprogram :)

Det är det enda jag har gjort idag. Sovit, sovit och åter igen sovit..
Vart ute en liten sväng men gick in igen och somnade..
Vid halv nio kom Johanna hit igen för att ta en cigg och tjöta lite innan hon skulle tillbaka till P4 :)

Nu hade jag faktiskt tänkt att gå och lägga mig och försöka sova!
Antingen så kan jag inte somna, eller så somnar jag, men vaknar mitt i natten.
ELLER så går det riktigt bra? :P
Hoppas, hoppas!

Natti natti

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0