maaaaaaaat

Fan vad jag är trött på att inget händer i mitt liv..
Jag gör inget på dagarna, sover så mycket som går, är knappt aldrig ute och rör mig och får tillochmed ont i ryggen för att jag ligger ner för mycket (tror jag, om det inte är svininfluensa eller något?) det är inte det att jag är lat. Jag har bara inget att se fram emot på dagarna. Den ena är den andra lik och det är tröttsamt.
Det enda possitiva och som får upp mig ur sängen är mina vänner som kommer och hälsar på var och varannan dag och så John såklart när han inte jobbar!
Jag äter inget heller..
Äter om jag är sugen på mat bara och det är max en gång om dagen!
Jag vet att det kan ha med trötthet att göra också.
Men jag orkar inte äta.. Det är lite konstigt, man mår ju mycket bättre av mat! jag gör det i allafall.
Men jag känner helt enkelt ingen lust och det är synd med take på vilket matvrak jag är igentligen!

Idag i allafall ska jag träffa Ida, Sanna och Therese :) Vi ska väl kanske kika på någon film eller något. Blir nog en del kaffe också som vanligt..
Ikväll när John kommer hem så blir det film och mys med honom också!

Nu inväntar jag mina vänninor och ska väl fixa i ordning mitt hår sålänge!

Kanske skriver mer sen!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0