Monchichi

Hittat perfekta bilden på hur mitt och Johns barn kommer att se ut! :)

En enda stor lycklig familj. Jag, MonchichiJohn, Monchichi och lilla Yoshi såklart!   

Så här kommer litet exempel på hur det kommer att se ut!

/ A




Hittat perfekta bilden på hur mitt barn kommer att se ut!       En enda stor lycklig familj. Jag, MonchichiJohn, Monchichi och lilla Yoshi såklart!       Så här kommer litet exempel på hur det kommer att se ut!                            

       Monchichi                                                 Yoshi & Monchichin





Kommentarer
Postat av: Ida

haha du är ju störd ;)

2009-11-18 @ 12:10:26
URL: http://idatb.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilken sööt bild på yoshi :) Han kommer bli en bra storebror :)

2009-11-18 @ 12:58:58
Postat av: Alexandra

nej Ida. jag är inte störd, detta är ren fakta!

Tack Sanna det vet jag redan att han blir! :)

2009-11-19 @ 03:28:54
Postat av: Ida

Haha

2009-11-19 @ 14:26:44
URL: http://idatb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0