New Moon

Känner mig som en galen fjortis som blivit helt besatt av en kändis..
Jag kan inte sluta läsa Twilight böckerna eller sluta se filmen :P
Har just kollat klart på filmen och nu ska jag lägga mig och läsa bok nr 1.
Jag läste aldrig den för att jag såg Twilight filmen innan jag började läsa böckerna.
Men Sanna berättade att en liten bit av första boken står det typ ett kapitel i början som är "ur Edwards synvinkel" så jag bestämde mig för att läsa det och nu kan jag inte sluta...
Spelar väl iosf ingen roll, men jag har ju sett filmen typ 5- 6 gånger.

Jag längtar som bara den till söndag när vi ska gå på New Moon :)
Den är efterlängtad!

Ska försöka sova här snart men jag är faktiskt inte så trött som jag borde vara..
Somnade 01 förra natten och vaknade 05. Var hos pappa på dagen och drack lite kaffe. Sen följde min lillebror med mig hem och hjälpte mig med städning och så :)
Efter det kom Ida, Sanna och Therese hit och jag började pimpla kaffe..
(för först var jag rätt trött)
Sen kikade vi på lite film.
Efter en stund kom även Sofia hit och Ida åkte..
Slutade med att jag, Sofia och John som kommit hem från en fest satt här och kikade på Twilight ^^
Som sagt, med tanke på att jag inte har sovit på 24 timmar så borde jag vara tröttare än vad jag är!
Speciellt så som jag har hållt igång idag.. :P

Men men, nu sitter jag här och försöker lyssnar på musik trots att Johns snarkningar överröstar (han har en "Anti snark grej" på näsan!) hehe funkade ju inte riktigt som vi hade tänkt oss !

I morgon blir det Stad i ljus på eftermiddagen / Kvällen och så blir det ju förstås en hel-dag med John ;)

Bye

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0