regn

O Jag som ääälskar regn! :D
Var ute och rökte med Sofia för ca 2 timmar sedan.
Finns det mysigare eller skönare känsla än att stå ute i regnet?
Jag älskar just det sorts regnet som var ute då också!
Heeelt underbart med regn!
Synd bara att den tog bort den lilla snön som hade lagt sig.!
Trodde faktiskt ett tag att det skulle bli riktigt snö ute. Nu är det väl bara att fortsätta vänta!

Tog också fram min jullåda igår!
slipper jag springa upp på vinden sen när det är dags!
(och för att jag längtar såå!)

Nu har jag beslutsångest!
Sova, eller tvinga mig själv att vara vaken?
Ni som känner mig vet att jag har jätte problem med att sova på nätterna och
lägger jag mig nu (när jag börjar bli trött) så kommer jag aldrig upp sen när jag ska till min mormor! :(
Så vad fan ska jag göra nu?

Återstår att se.. :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0