Spotify reklam är INTE KUL!

Sitter här som vanligt mitt i natten och är inte det minsta trött!
Lite hungrig är jag, så ska snart ta mig en nattmacka :D

Idag kommer Ida, Sanna och Therese hit. Vi ska sminka oss och ha kul som man gjorde när man var liten!
Haha det kommer nog bli riktigt skoj tror jag! :)

Idag (igår)
hände inte så mycket.. Sanna var här en sväng och vi fixade lite med våra Spotify listor :)

.. Och på tal om det så måste jag säga att jag verkligen hatar reklamen på Spotify.
Hur störande är inte det när man ligger och vill lyssna på sin egen musik och så kommer massa reklam som man inte kan få bort.?
Jag vet att man kan skaffa Spotify premium och då ska tydligen reklamen försvinna..
Men det kostar ju pengar,,
Det skulle vara ok att reklamen fanns i fall man kunde trycka på "byt låt"
och att det försvann om man inte vill lyssna!
men nu är det tyvärr inte så. Är jag för snål för att skaffa premium så får jag väl helt enkelt stå ut med reklam på Spotify :P
Skylla mig själv helt enkelt..
Vad tycker ni om Spotify reklam?

Nu ska jag i alla fall ta mig en natt macka som sagt och sen ska jag nog sätta på Twilight.
För den kan man väl aldrig tröttna på? ;)

/ A


Tråkigt med Spotify reklam..


Kommentarer
Postat av: Smse ^^

Hej! :) Gillar du min nya frisyr bättre än min gamla? ;D Länkar till inlägget så det tar max 1 minut att svara! Hoppas allt är bra med dig! Mvh Smse ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0