The Studio

Hej hopp!
Idag har jag verit iväg på ett möte på Soc.. Det slutade inte så som vi trodde, men till en bättre lösning kan man säga :)

Förra veckan ringde en tjej från "The Studio" till mig och sa att jag hade blivit uppskriven på en lista och att jag var välkommen att ta med mig två personer. Jag bestämde mig för att ta med Sanna och min mamma :)
dom ringde mig i fredags och påminnde mig om detta och då frågade jag också om det gick bra att vi tog med en person till.. Och det gick bra :)
Så igår var vi på Quality hotell i Skövde och blev sminkade och fotade :)
Det var jag, Sanna, min mamma och Sannas mamma!
Jag hade en jätte trevlig dag och två bilder fick jag med mig hem :)
Tack mamma!

Jag och John har hämtat hem min säng och ställt upp hans gamla på vinden.. Hur skönt som helst att sova i min :)
Senare på kvällen  i lördags var vi ute i Therese stuga och hjälpte till att skrämma folk.. :P
Det var massa barn och vuxna som skulle gå en "spökvandring" i skogen där vid stugan. Jag satt i ett älgtorn med en hästmask på mig ^^
Kanon kul! Vi åkte hem rätt tidigt tyvärr men det var kul sålänge det varade :)

Sen har det nog inte hänt så mycket mer den sista tiden..
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och slappa en stund :)
Får se om jag skriver mer ikväll!

Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0