bowling

hejsan hoppsan!

Har sovit överdrivet länge idag igen.. Fattar inte riktigt hur jag orkar?
Vaknade i alla fall vid halv fyra tiden i väntan på att Jesper skulle komma hit.
Vid halv fem tiden kom Therese och Bellis och strax efter det kom äver John hem från jobbet.
Han fick skynda sig och duscha och sen stack vi iväg till Arenan :)
Vi hade bokat två banor. Jag, Therese, John och Bellis på ena.. Sanna, Sofia och Skötta på den andra. Ida skulle varit med, men hon kom lite senare.
Jag och Therese vann över killarna och det var huvudsaken :)
Efter det gick vi vidare till China Town och åt mat.
För mig blev det Tre små rätter för det är ju så jävla gött!
När vi var färdiga med maten och allt så gick vi ner till Husaren och satte oss en stund. Några tog en Öl och Cider, jag drack vatten som vanligt :P
Sen åkte alla iväg åt olika håll, jag åkte hem till John :)
Nu sitter jag här hemma och väntar på att något annat skoj ska hända?

Känner att jag är trött på att sitta och titta på alla andra när dom dricker. Har funderat lite över att sluta med Antabus. Men jag vet inte om jag är mogen för det än, man kan ju alltid ge det ett försök?
Jag blir bara så äcklad av dom och jag mår dåligt av smaken..
Jag vill inte sluta så att jag kan börja dricka igen. Jag vill sluta för att jag inte tycker om dom!
Jag tror att jag skulle klara av att ta en Öl någon gång ibland och jag känner verkligen att jag är klar med mitt "festliv". Så det är inte det som är problemet.. Men så man kan vara med när man hittar på något skoj med alla vänner och inte behöva sitta helt nykter bara för att man måste. Jag behöver inte dricka överhuvudtaget, men någon gång ibland kan det ju vara kul att vara med?
Jag känner att det är vad jag vill. Och känner jag att det inte funkar så är det ju bara att börja igen eller?

Aja, nu ska jag i alla fall dricka lite kaffe och sen får vi se vad denna kvällen har att erbjuda? :)

hej sålänge


Nu har jag varit ute och powerwalkat en sväng! Kan säga att det var riktigt gött att rensa tankarna till lite Volbeat på högsta volym!

Nu ska jag väl duscha sen blir det sängen för inget annat verkar hända..

Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0