diamant ring

Soft dag idag. Vaknade när Sanna kom hit. Strax efter det kom John och Svenne hem också!
Hemma gjorde vi inget speciellt. Senare åkte vi till Max och åt lite mat, sen vidare till Maxi och köpte gardiner till köket. Efter det åkte vi till Statoil och köpte varsin kaffe latte :)
Därifrån gick Sanna hem och Svenne tog en buss hem från rese!
Jag och John har grejat lite här hemma och nu ligger han och sover..
Vi var även borta hos Therese en sväng och hämtade några boxar One tree hill :)
Pratade med Carola som bestämt att vi ska vara med och skrämma folk i deras stuga på lördag. Det blir nog riktigt skoj! :)

Fick lite klagomål på mitt bloggande igår där det tydligen lät som att John inte gör något här hemma, men det gör han! han var och handlade helt ensam igår, städade lite innan han åkte och jobbade mm..
Han är jätte duktig och jag vet att det är han som håller mest ordning här hemma. Så jag ska verkligen inte klaga! :)

I morgon kommer Rasmus hit också. Han ska bo här ett litet tag och vi ska pröva på hur det funkar.
Jag tror att det kommer funka bra :)

På tal om inget så längtar jag efter julen! Höll på att rota i några påsar förut och hittade massa saker från min gamla lägenhet.
Då minns jag allt julpynt jag har på vinden och jag vill bara ta fram allt nu! :D
men men, jag får vänta ett litet tag till..
Får njuta av att det är mörkt ute i alla fall så man kan tända ljus och mysa! :)

Hade förresten världens bästa dröm i natt!
Jag drömde att jag och John hade förlovat oss och jag hade en jääätte fin diamant ring på mig :D

Eftersom det inte gick att publicera inlägget förut så hann jag komma att tänka på lite fler saker under tiden..
Som hur mycket jag älskar John, livet, allt just nu! För en liten stund sedan gick jag in i köket och tog en mugg med Oboy.
Då insåg ja att jag har nästan alla jag önskat mig. Det är klart att det alltid finns små saker man kan fixa till. Men jag har ett perfekt hem, jag har ett perfekt förhållande och jag lever riktigt bra!
Det finns ju alltid små saker som kommer ivägen och då tycker man att allt är skit. Kan man inte bara försöka se allt de positiva i stället då?
Och när allt väl är bra så letar man efter saker som är fel..
Varför är det så?
Nu insåg jag i allafall att jag har det riktigt bra och jag har egentligen inte mycket att klaga på!
Så nu ska jag njuta av att ha det bra också :)
Jag sitter nästan varje natt och kollar på John när han sover, Han är så söt och ser så gosig ut så jag vill bara krama sönder honom och säga hur mycket jag älskar honom.
Jag kan inte förklara med ord hur lycklig jag är och hur det känns i kroppen just när jag får den känslan när jag tittar på honom!
Jag älskar det! :)

Nu ska John snart åka och jobba och jag ska väl försöka sova en stund innan Rasmus kommer hit.
Så god natt :)

Puss / A

Kommentarer
Postat av: carola

Bra att gå tillbaka att läsa när det känns tungt.

Då kan man minnas känslan och må bättre:-)

2009-10-27 @ 09:55:57
Postat av: Alexandra

Jo, visst är det =)

2009-10-27 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0