Life i´s a bitch!

Sitter här vid den andra datorn idag. Sanna har just åkt hem och John har gått och lagt sig. Så nu sitter jag här helt ensam! :)
Idag har jag som vanligt sovit bort hela dagen.. Vaknade vid 15 tiden, men jag gick ju faktiskt att la mig vid 07 i morses, så det är väl inte så konstigt?
Idag har jag plockat undan och städat lite här hemma. Sanna kom på besök och som vanligt blev det
Sex and the city då ;P

Nu sitter jag här och funderar över livet, kärlek och allt vad det innebär.
Känner mig helt kass på allt om jag ska vara ärlig!
Först och främs hur jag behandlar mig älskling..
Jag är jätte otrevligt och nästan elak tycker jag ibland och jag vet inte varför?
Det är just det som är så jävla jobbigt! Har det med känslor att göra? eller är det bara mitt humör det är fel på och att den man umgås mest med får ta smällen?
Isåfall är ingen värd mig ibland..
Jag har pratat med mina vänner om detta och vi har kommit fram till att det nog inte är känslor det är fel på utan att det kanske har gått lite fort och att jag har panik? och ska jag vara ärlig tror jag det också!
jag önskar bara att det slapp gå ut över honom. Han är ju den sista jag vill behandla som skit!
Sen det där med livet..
Jag har börjat skaka på mitt ben och är allmänt stressad igen. Det var länge sedan och jag kan inte förstå varför det kommit tillbaka så plötsligt? Kanske för att jag just slutat ta en viss medicin. För det var ju faktiskt när jag började ta den som jag slutade vara så stressad. Trötthet är också en biverkning av den, så det kanske är därför? annars vet jag inte,
och jag som har mått så bra på sistonde! :(

Aja, nu ska jag sätta mig och förtsätta kika på SATC!

Tänka över mitt liv, hur jag ska bli en bättre människa och fokusera på min älskling mer.
Det är denna veckans mål!

Jag vet att jag haft mycket att tänka på och som jag ville skriva.. Men det kommer väl nästa gång :)


Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Wallin

Ny bloggare ser jag, får passa på att välkommna dig Alexandra :)

2009-10-14 @ 23:54:28
URL: http://wallin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha tack

2009-10-15 @ 00:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0