egen tid

Sitter här hemma i soffan igen.. alla andra är ute på krogen tror jag. Husaren kanske?
Dagen började när John slutade jobbet vid tre tiden. Det var en stund efter det som jag gick upp! :S
Jag fick skjuts av John upp till stan där jag mötte Sanna. Vi kikade på en present till Ida och åt på Mc Donalds innan vi åkte ner till Therese :) Hon hade nämligen förfest idag! det var en del folk där. Efter en stund beslutade jag att det fick vara nog för mig i kväll. Så  jag gick hem och Ida följde med.
Vi kollade på film och det blev "17 igen", haha inte bara för att killen i filmen är sååååå snygg!
Henke kom och hämtade henne vid 10 och i samma veva kom John hem :)
Vi har legat och pratat om allt möjligt i kväll. Bland annat  att vi aldrig vill lämna varandra!
Känns grymmt bra. Känns inte som att vi har fått mycket tid till varandra nu det senaste. Vi har haft mycket att göra så det har bara blivit så.. Huvudsaken är väl att man vet att man tycker om varandra, men man ska ju visa det också!
Nu har i allafall John gått och lagt sig och jag har min "egen tid " i soffan.. Samma sak varje dag. Blogg, facebook, sex and the city sen sängen! hehe

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag känner igen det där. David går o lägger sig medans jag sitter uppe.. Det är jävligt skönt ibland faktiskt. :)

2009-10-02 @ 13:40:00
URL: http://sofkar.blogg.se/
Postat av: Christine

haha nu fattar jag när du sa på wallermans "har skrivit det i min blogg och allt!" :P

Det är nyttigt med rutiner! =)

2009-10-05 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0