Min sista cigg?

Hej!
Jag är helt inne i one tree hill nu så därför har inte jag skrivit på ett tag.
Det enda jag gör är att kolla på OTH och sova känns det som.
Det är i stortsett det enda som har hänt den sista tiden.. 

Jag har helt och hållet lyckats vända på dygnet igen också. Med tanke på att kl snart är halv sju och jag är på väg att gå och lägga mig. Inte bra!
Jag känner helt enkelt att det är jag. Jag är en nattmänniska. Det tråkiga är att jag inte är normal i huvudet. Jag varken äter eller sover bra. Och när jag väl är vaken så kollar jag på Tv!
Men jag känner mig själv och jag vet att jag blir sådan ibland.

Lite positiva saker..
Först och främst känns allt mycket bättre med min kärlek John. Jag är lycklig och jag mår riktigt bra!
Det andra är att jag faktiskt försöker sluta röka också! :S
Planen var att jag och Sanna skulle sluta röka ihop i slutet på November, men nu när mina cigaretter tog slut i natt så tänkte jag att jag kanske lika gärna kan sluta nu?
På något sätt sen vi bestämde detta, jag och Sanna så har jag längtat lite. Så jag kände att det kanske är dags :)
Men som sagt, det har knappt gått en timme och jag beslutade detta väldigt fort, så vi får se hur det går!
Men lycka till, till mig :)

Sen vill jag be om ursäkt till en viss person som jag tror jag sårat, men som också har sårat mig.
Jag vet att vi har våra stunder i livet när det blir lite tjafs mellan oss. Men jag vill inte att det förstör våran vänskap helt! Vi bestämde idag att vi skulle försöka bättra oss. Jag ska verkligen försöka, hoppas du gör det också! Jag älskar dig och det vet du.

Men men, nu är det dags för mig att hoppa i säng!
hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0