skit

Idag blev jag väckt när John kom hem från jobbet! Jag gick upp och drack lite kaffe ovch efter det åkte vi till Maxi och kikade en sväng..
Sen ringde mamma och jag bestämde mig för att åka upp till henne och prata i stället..
Vi drack lite kaffe och pratade en liten stund tills Tobbe kom hem! Efter en liten stund kom John och tog en kopp kaffe han med.
Sen åkte vi till Coop och handlade..
Det blev en massa bak saker för jag hade tänkt baka i morgon! :)

Jag har ett problem.. Jag vet att jag inte borde sitta och skriva om det här, men jag skapade ändå denna bloggen för att jag skulle kunna göra det..
Min bror ska ju som sagt bo hos oss ett litet tag.
Det finns en anldening till det och det är att han inte känner sig bekväm hemma.. (Har han sagt)
Det finns säkert flera anldeningar till varför och jag har varit i samma sits och jag flydde också!
Men det som sårar mig mest är att mamma blir ledsen över detta..
Att Rasmus inte kan prata om problemen med henne..
Jag förstår om hon känner att det är jobbig, för det skulle jag också tycka!
Alltså alla som detta handlar om tycker så olika och det verkar inte vara någons som är överens om något.
Jag vet inte vad jag ska göra? Ska jag bara sitta och titta på när alla mina närmsta blir sårade eller ska jag göra något, och vad isåfall?
Det känns ju som att allt jag föröker göra för att förbättra det helt gör allt värre istället...
Fan!

Jaja, jag hittade ett sömnpiller som jag fick för ett tag sedan.
Ska ta och utnyttja det idag. Jag behöver det om jag någon gång ska lyckas vända på dygnet..
Orkar inte vara vaken när allt är som det är heller..

Är så glad att jag har John, han är så stor hjälp. Även om han inte säger mycket så finns han vid min sida hela tiden, och jag är så glad för det!

Godnatt

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0