sjuk

Kan ju börja med att berätta att jag är sjuk. Därför har jag inte skrivit på några dagar.. Har varit helt kraftlös hela helgen och bara legat på soffan eller i sängen och vilat. Hög feber och jävligt ont i kroppen, huvudvärk, snuva, hosta och idag när jag kände mig mycket piggare fick jag ont i halsen! :( har jag inte lidit nog?
Jag känner jag att jag halkat efter med så mycket när jag inte gjort något annat än vilat.. Har inte varit social alls känns det som. Jag har varken kollat facebook eller bloggat! städa och sådant har ju inte varit att tänka på..
Förhoppningvis försvinner halsontet innom de närmsta dagarna också så jag kan återgå till mitt vanliga liv :)

Så förutom att jag har vilat i helgen så har det ju faktiskt hänt saker också. I fredags hade vi förfest här hemma, sen fick vi ut på krogen.. Innan det så åt vi jätte god mat på Wallermans för att fira Ida som fyller 19 på onsdag :)
I lördags hade vi lite folk här och vi kollade på film, det var ju rätt lugnt och mysigt. Men mycket mer hade jag nog inte orkat!
I söndags var det också bara lugnt, inget speciellt som hände..

Nu till denna veckan så kollade jag nyss i min kalender, hela veckan var tom! haha först och främs är jag sämst på att komma ihåg möten och sådant, när jag vet att det är viktigt så skriver jag ner dom i min kalender. Men som vanligt så kollar jag ju inte i den varje dag. Det brukar oftast bli dagen efter eller när man får ett samtal om att man just missat ett möte här eller där.. Så skärpning från min sida! Nu måste jag börja ta saker och ting på allvar. Med lite hjälp så går det nog bra :)

Har så mycket jag tänkt skriva om men det mesta försvann när jag började. He he
Jag vet i alla fall att jag är väldigt stolt över min bror som är i London en måndag med några från skolan!
han har äntligen hört av sig och jag är glad föra det. Han betyder så mycket för mig och jag är så stolt över honom för att han gör sådanna saker som jag säkert kunde gjort om jag inte släng bort mitt liv på detta viset. Jag saknar min lilla Rasmus!

Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa "sirila gentlemän sökes" en riktigt rolig bok som handlar om gamla damer. Mycket humor. Den kan jag rekomendera!

Så natti natti gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0