...

Kan ju börja berätta hur min dag startade då.. Therese kommer in i sovrummet och berättar att Fredrik Persson är död! Kollar lite facebook, försöker ta reda på varför? kollar till slut nyheterna där man får reda på allt.
Det är en hemsk olycka och jag kan knappt förstå att detta har hänt! :(

Jag kan inte påstå att jag och Fredrik var nära vänner längre, men en gång i tiden var vi det. Vi har haft mycket skoj i hop och kan faktiskt inte minnas Persson utan ett leende på läpparna, alltid lika glad!

Vet inte vad jag ska skriva, men jag ägnar alla mina tankar åt hans familj och vänner idag.

Vila i frid Fredrik Persson!

Har varit helt självupptagen idag och glömde helt bort att berätta att min underbara vän Ida fyller idag också!
Grattis till henne :)
Huvudsaken är ju att jag inte glömt henne helt, utan jag var ju faktiskt med henne förut. Jag, Ida och Therese skulle baka tårta, men det blev glass i stället. Najs! Sen kikade vi på One Tree Hill. Vi förtsatte från där vi slutade igår efter att ha kollat 16 timmar i sträck(!) idag kollade vi dock bara några få.. he he
Ida åkte hem rätt tidigt och jag och Therese gick ut och gick med Tina och Christine som kom och hämtade oss. Trevlig liten promenix! :) Sen åkte vi tillbaka hit, Therese åkte med Bellis hem och vi andra beslutade att åka och ta en titt på Fredriks minnes plats..

Eftersom dagen för övrigt har varit ganska trög att ta sig igenom med tanke på detta och lite annat så var det här ganska jobbigt, när vi kom fram, såg alla ljusen, korten och minnena som hans vänner hade lagt fram.
Platsen fick mig att rysa, detta är verkligen hemskt och jag hoppas verkligen att han slapp lida!
Tråkigt när sådant händer när det är någon man känner, synd att sådant ska hända överhuvudtaget!

Vet inte var all annan skit kommer ifrån just nu, men det kommer jag ta reda på. Brukar kunna lista ut vad det är som ligger och gnager. Och när jag väl gjort det så är det bara att börja arbeta sig uppåt igen!
Allt känns ofta piss och skit när man är i detta stadiet, men man får aldrig ge upp hoppet!

Backen är väldigt lång, men jag ska klara hela vägen upp !

Godnatt!

En sak till.. Alla mina släktingar, familje medlemmar och vänner! Vill aldrig att ni ska behöva känna er ensamma eller övergivna så länge jag finns! vet att jag inte är någon Gud. Men det är så jag inte vill känna mig, då ska ingen av er behöva göra det heller. Bättre vi tar vara på varandra!





Kommentarer
Postat av: Nina

Åååå, så gullig du är min älskade dotter:)

Jag vill att du ska känna samma sak, att aldrig behöva känna dig ensam så länge jag finns. Puss och kram.

2009-10-08 @ 11:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0