Ikea dag

Sanna stannade över natten och vi kikade Sex and the city och lite One tree hill! :) Sanna sov en timme, jag sov inget! Så nu är jag lite seg..
I morses gick vi till sta´n för att äta frukost på Rådhuscafét. Och det var verkligen något :) Man fick smörgås med ost och skinka eller bara ost, The eller kaffe, juice och yoghurt för 39 kr :) och riktigt mysigt var det! Helt klart värt att vara vaken eller gå upp till! De hade frukost mellan 8 och 10 tror jag.
Efter det kom Therese och Bellis och hämtade mig. Therese ville att jag skulle följa med när hon skulle tatuera sig.
Så där satt jag i tre och en halv timme :S dö trött! Och ljudet av maskinerna där inne gör det ju inte lättare att hålla sig vaken kan jag lova. Det är det mest tröttsamma ljudet jag vet. Men jag älskar det! Frågan är bara vem som fick ondast? Therese som blev tatuerad eller jag som fick hålla henne i handen ;P

Efter som det tog mycket längre tid än vad vi trodde så fick vi ju ändra lite planer..
Vi stressade iväg där ifrån och sen var det bara att sätta sig i bilen och så var vi på väg till Ikea :)
Jag, John, Skötta, Therese och Bellis!
Jag och John fick med oss:
*En ny matta till storarummet! (snyggare dessutom)
*Badrumsmatta
*En dörrmatta
*En ljuslykta till balkongen som jag har längtat efter :D
*Dörrstopp till toaletten (för katten)
*En ostlåda
*Mer galgar
*block ljus

Säkert något mer, men inget jag kan komma på just nu!
Vi kikade också lite på A6 center och tog en fika på Mc Donalds :)
Sen åkte vi hem och jag somnade gott på vägen.

Nu sitter vi här i soffan. Vi har fixat med det mesta vi köpt och nu vet jag inte om jag är trött eller pigg längre! He he
Så vi får se vad som händer.. Antingen somnar jag väl inom 5 min eller så är jag i fullfart och städar eller något annat skoj ;)

Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0