23 september

Det märks så väl att hösten är här.. För många är väl detta en tråkig tid. Men jag älskar den! helt klart min favorit årstid. Det börjar bli mörkt ute, löven faller och man kan sitta inne och tända ljus utan dåligt samvete för att man inte är ute hela tiden.. Det börjar bli kallt och man kännar att vintern närmar sig. Hur mysigt är inte det liksom? :)

Idag blir det nog lugnt för min del. Ska tvätta lite, disk maskinen är redan igång och sen kommer kanske Sanna hit och tar en fika? Ska fråga henne om inte vi kan åka och kolla på färg också..
Ska måla om i både köket och hallen :)
Har dock väldigt svårt att bestämma vilken färg det ska vara. Mörkt som allt annat i köket eller ska det vara ljust som det brukar vara i kök? Blå kanske? grön? hallen ska i alla fall vara mörk. Så det blir nog brun av något slag :)
Tips?

.. Lite tråkigheter. Kom att tänka på förut att det faktiskt var 3 år sedan jag satt häktad för mordbränderna. Tiden har gått väldigt fort. Känns som om det var igår allt detta hände! Minns så väl att den 22 september kom polisen och hämtade mig hemma.. Jag minns också att jag var osams med Sanna. Jag hade faktiskt tänkt att vi skulle reda ut allting innan hennes födelsedag men det hanns inte med tyvärr. Tre år senare.. Händelsen har faktiskt förändrat mig lite. På ett sätt är detta en erfarenhet man bär med sig. Inget jag är ledsen för längre. Men det har ändå varit en riktigt tung period i mitt liv! Har efter detta faktiskt också blivit en bättre människa. Man lär sig alltid ett och annat även av saker/händelser som inte är bra!
Och för er som inte vet vad detta handlar om så är jag oskyldig! hade inte gjort något och polisen tog bara fel personer. Har fått skadestånd och är inte misstänkt för något!
Shit happens, life goes on.. Så småningom :)

Har varit ute en sväng med trevligt folk :)
Innan det var jag och Sanna iväg och kollade på färg som sagt.. Har fortfarande svårt att bestämma mig, men nu har jag i alla fall kommit en liten bit på vägen. Nu får John hjälpa mig så kanske det blir lättare :)
Nu är jag trött så det blir snart sängen :)

GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad kul att du har börjat blogga. Nu får du se till att fortsätte med det, så jag har nåt roligt att se fram emot när jag startar min dator. Puss på dig min kära dotter, så hörs vi.

2009-09-24 @ 09:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0