helgen som varit..

Har missat att skriva denna helgen, men har faktiskt haft lite att göra. Bland annat så har målningen tagit längre tid än väntat. Sen hade vi problem med katten i samband med målningen så vi fick lämna honom till Sanna under tiden. I lördags fick jag hoppa in och jobba i garderoben på Krikelin :) lite mer folk än sist och sen är det alltid gött med extra pengar! Så dit åkter jag direkt efter att ha varit på Sannas kalas.
I söndags åkte jag, John, Therese, Mikael, Christine och Tina på bilbingo i Gudhem. Och gissa vem som vann 1000 spänn? :) Behövliga penagar!
Denna veckan satsar vi i alla fall på att bli färdiga med målningen innan ons eftermiddag. Vi får se hur detta går.. :P
Idag har vi haft hjälp av både Christine och Ida :)

Lite planer för denna veckan då;
I morgon ska jag och John till mamma och vara barnvakt åt Robin :) Mamma ska på något föräldra möte på dagis..
Sen satsa på att blir klara med målningen såklart.
Fredag ska jag till stan på ett möte tidigt på dagen och sen på kvällen blir det middag på Wallermans och utgång för att fira Ida :) Det ser jag fram emot! känns som att det var ett tag sedan man var ute och roade sig lite..
Mamma skulle nog ha något klädparty hemma någon dag i helgen också så då ville hon att jag skulle vara med och passa Robin!

Nu ska jag ta lite paus från målning och sätta mig och kolla på sex and the city! sen blir det sängen för att orka upp i någolunda tid i morgon.

Natti natti, PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sen är ni hjärtligt välkomna hem till oss o måla om i vårt sovrum! :p

2009-09-29 @ 01:16:51
URL: http://sofkar.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha säger du det? ja, John är jätte sugen :P

2009-09-29 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0