höst..

Ja nu är det verkligen höst kan man sägaa!
finns det tråkigare väder än när det blåser? då är ju både regn, snö och 100 grader värme bättre!
men det hör väl till hösten och det gillar jag, har bara ingen lust att gå ut och då sitter jag inne helt enkelt! :)
bara längtar till det blir mörk då man kan göra det riktigt mysigt för sig!

Skönt att vi faktiskt fick se en liten glimt av solen idag i alla fall :)

Idag vart både jag och John uppe vid 9 (!) tiden. Vid tolv kom Sofia och Lisa hit.
Lisa klippte mig och trots att jag vägrat klippa av mig mitt långa, tråkiga hår så gjorde jag det..! Riktigt starkt gjort av mig. Och nöjd blev jag! :)
Sen vidare upp till stan. John fick köra mig trots att hans bil är halvt körbar.. Men annars hade jag aldrig hunnit, så det ska han ha tack för. Han kan få en puss på kinden också!
Arbförmedlingen var väl tråkig som vanligt men jag tyckte det vi kom fram till lät rikigt bra. Och för en gång skull när jag är på ett möte så minns jag faktiskt lite av vad vi talade oml :)
Jag har mämnligen Adhd och kan tydligen få extra stöd och hjälp från dom. Och jätte trevlig var den tjejen vi tråffade! Så det låter ju kanon ! :)

Nu sitter jag här i soffan och slappnar av lite. Slängde nyss i mig en kabab tallrik, och snart ska jag väl ta tag i städningen (i alla fall dammsuga upp allt hår som ligger på golvet!) och sen får vi se vad som händer i kväll :)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0