nytt försök att börja blogga

Skapade denna bloggen för lite mer än ett år sedan, men fattade inte riktigt hur det funkade, gav upp och hittade den nu igen, hehe.. Tänkte ge det här ett nytt försök och behåller därför namnet why jut me.
Meningen med den dåvarande bloggen var att jag skulle få skriva av mig lite. Har inte haft det allt för bra i mina dagar och jag har alltid kännt att det är en lättnad att faktiskt få skriva ner sina tankar och känslor i bland..

New me..
Måste faktiskt få säga att jag är stolt över mig själv! har lyckats vända från att vara en deprimerad, alkoholiserad, ledsen människa. Till att vara glad och positiv, nykter och känna mig levande igen. Helvändning för mig och jag känner mig lyckligare än någonsin! :) Kan i allafall säga att jag är en bra bit på väg att bli helt frisk från flera år av depression, ångest och olycka! Mycket tack vare helt underbara vänner som har ställt upp! min underbara pojkvän som gör mig så lycklig och min familj som har funnits där hela tiden :)

Ska krypa ner breve John i sängen nu. Ses i morgon :)


PUSS !

Kommentarer
Postat av: Ida

Blir glad av att läsa att du är lycklig! Jag älskar dig! <3

2009-09-22 @ 11:53:45
URL: http://idatb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0