Sanna 20

Sitter här hemma med Sanna som fyller 20 idag :)
Hon ville ha en lugn dag och titta på film och det är ju det minsta jag kan ge henne :)
vi hyrde "dumpa honon", "en shopaholics bekännelse" och sen ska vi även kolla på "17 igen" för killen i den filmen är sååå snygg! ;P

se you later..



En riktigt slapp dag måste jag säga! Jag och Sanna har varit här och kollade på film. Efter första fllmen gick vi också  ner och köpte chip, detta gillade inte min tandvärk!
John kom hem vid halv tolv och Sanna stack hem med sin mamma. Har också laddat upp lite bilder på Facebook idag, hehe det var ju inte går måste jag säga!

Efter det har vi gjort abslout INGENTING!
Det är helt underbart med sånna här slappar dagar som man bara kan ta det lugnt, inte behöva bry sig om hur man ser ut och bara tänka på sig själv för ett tag! :)
Det blir väl en del slappande när man är arbetslös, men det känns ändå inte som att dagarna räcker till det man borde hinna med. Diska, tvätta, städa, söka jobba, gå på möten, kärlek, katten och sen försöka att inte glömma bort att man faktiskt har vänner också! Hur skulle det se ut hemma om man hade jobb också?
Aja, just nu får man ta en dag i taget. Sen löser det sig väl allt annat med tiden :)

Nu ska jag nana. Det tar faktiskt på krafterna att inte göra någonting också! konstigt nog..

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hejsan !

=P vi har 17 igen och dumpa honom hemma just nu =P

Hittade din blogg på facebook, alltid skoj med bloggar =) kram

2010-01-21 @ 23:29:15
URL: http://isabelleangeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0