Sex & the city

Fastnade igår framför Sex & the city! Skulle bara kolla några få avsnitt, men det slutade med att jag belv sittande från 20.00 - 05.30! Det är så skoj, trots att jag sett dom flera gånger om så kan jag inte sluta titta!
Så mycket mer hände det faktiskt inte igår.

Kännde mig lite konstig i natt, tung i huvudet och seg i kroppen. Nästan så jag hade ont över allt. Kände mig febrig, men det tro jag inte att jag var :)
Det hör väl också till hösten.. Att bli sjuk och jävlig! : /
Idag är jag i alla fall slöare än någonsin känner jag. Är hur trött som hels och skulle gärna låsa in mig i det mörkaste  rum och bara sova! men ack så hamnar man efter med allt annat (som städning) spelar ingen roll vad man gör och hur ofta man städar så tycker jag nog att det ser ut som fan direkt ändå nästan. Det blir ju inte bättre av att man låter det vara några dagar, snarare tvärt om!
Kan det vara katten som spökar tro?

Fradag! vad händer? Känner inte för att bli sittande hemma och va slö hela dagen. Något måste göras!
Therese skrev nyss ett mess och frågade om  jag ville komma och smaka på hennes vit choklad och hallon muffins som hon skulle baka och ta en kopp kaffe till det. Och det är klart jag vill! :)

Och på tal om det så har jag funderat mycket på det där med att bli vuxen. Kanske är det bara jag som tänker på det. Men jag tycker det märks så tydligt nu när man ser hur folk i min ålder flyttar hemifrån och hur man bildar familj, skaffar barn, förlovar sig mm.
Betyder det att man är vuxen eller hur vet man det? Kanske är något man känner på sig?
Jaja, jag ska vara barn så länge det går! :)

Nu ska jag prata med min älskling som nyss kom hem från jobbet :) ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0