1 Ipren, 2 Alvedon

Fick gå hem från jobbet idag.. Sov knappt inget i natt och jag har haft sån mensvärk hela dagen så jag inte ens kunnat stå upp! Fyfan vad jag inte vill detta just nu.
Oavsett hur jag mår i morgon så tänker jag jobba! tror jag..

I allafall John fick komma och hämta mig vid halv 9 tiden. Vi åkte raka vägen till apoteket för att köpa mensblandningen (Alvedon, Ipren) tänkte även passa på att hämta ut mina mediciner då. Men ikke.. Läkaren hade inte ens skrivit ut nya! trots att jag satt där för någon vecka sedan och hon bad mig höja dosen.. Då blev jag trött!
Orkar inte hålla på att ringa runt till massa läkare och sen tillbaka till Apoteket osv. Så jag sket it. Får ta det nästa vecka eller något när jag är bättre!
Synd bara att man får massa biverkningar av att "sluta" med dessa tabletter. Behöver ju faktiskt inte det heller nu tack!

Aja, min kusin Hanna kom hit en stund förut idag. Vi satt mest och slappade och innan hon åkte hem så kollade vi på New Moon som vi både gillar starkt :)
Strax efter det kom Sofia hit! Vi satt också och slappade. Pratade en del (som vanligt) och nyss gick hon
lagom till våra pojkar kom hem :)

I morgon blir det nog som sagt jobb. Efter det ska jag till Ryd för att gå en promenad med Sanna
och på kvällen där ska jag och Sofia testa hur det går med Torsten hemma hos oss.
Vi ska ju vara kattvakt åt honom nu när Sofia och David ska iväg och gotta sig i några dagar! :)
Ska bli lite till min fördel också faktiskt. Saknar sååå att ha en misse att gosa med!

Nu ska jag hoppa i säng och verkligen försöka sova!

Puss och godnatt!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0