dans på rosor

Skrev ett jätte långt inlägg nyss, men allt försvann..
Skitsamma..
Tänkte bara säga att jag har haft en fullspäckad påskhelg men väldigt blandade känslor.

Tänker så mycket på min älskade faster Marie som har blodcanser.
Kan inte förstå detta alls!
Hon är alldeles för ung för att försvinna från oss redan.
Om det finns en Gud så tycker jag att han är elak!
Det är så jäkla orättvist att det ska drabba så fina människor som Marie.
Tänk på hennes familj! Tänk på oss!
Lördagen firade vi ute i torpet med alla nära och kära till Marie!
Vi satt och sjöng, grät, skrattade, åt god mat och myste..
Kanske för sista gången innan det är för sent!
Jag är i alla fall glad att vi kommer att få denna dagen som minne av dig, Marie!
Vi alla kommer att ha det jobbigt framöver. Men vi har lovat att stötta varandra i detta. Vi har lovat att finnas med dig fram till det sista.
Även vi andra som lever vidare kommer att hålla ihop och stötta varandra. För alltid!
Vill bara inte att det ska hända! :'(
Jag vill att det fortfarande ska gå att göra något åt saken!

Älskar i alla fall dig, Marie Talmark! <3

Sörjer också fruktansvärt med Fredrik och hans familj!
Fredrik är
En gammal vän till mig.
Min första pojkvän.
En bra kille.
Och en uderbara kompis!
Jag önskar att någon visste.
Jag önskar så innerligt att det går att få dig tillbaka och kanske hjälpa dig med ditt/dina problem..
Men tyvärr!
Jag hoppas du har det bättre på andra sidan. Vi ses i Nangijala!
 Vila i frid Fredrik Engström, <3

Som sagt. Livet är inte alltid en dans på rosor.

Nu ska jag ta en promenad igen!
Behöver göra det för att få ut min ilska och frustration!
Ska bara dricka en kopp kaffe först!

Grattis till mamma och Mario som nyligen fyllt år :)

hej


Kommentarer
Postat av: Svend Åge

Va fint skrivit, så jag får tåror i ögonen när jag läser det.Livet är inte alltid lätt att förstå sig på.

Kram

2010-04-08 @ 03:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0