söndag = sömnlös

Jaoo då var det söndag igen..
Det är alltid lika roligt att jobba dagtid måste jag säga, för natten mellan sön och mån är det alltid lika svårt att sova!
Ligger och grubblar för fullt över livet, vänner, kärlek och jobb. Borde egentligen bli trött av alla tankar som far runt?
eller kanske inte? kanske inte kan sova för att jag tänker för mycket?
Hmm.. Aja, det är ju ännu en sak att grubbla över hehe!

Inatt sov jag hos min älskade Sanna.. Vi låg och småpratade lite och sen somnade jag väl vid halv 6 ungefär.
Mamma ringde mig på morgonen vid 08 och frågade om jag skulle med på loppisen ändå. Men jag kände verkligen att jag behövde vila ut en liten stund till och efter som jag sov hos Sanna med väldigt kort varsel igår så kom jag dit vid 03 kanske? utan att ha duschat eller något.
Så förlåt mamma! Nästa gång lovar jag :)

När jag kom hem från Sanna så fortsatte jag och John att städa och rensa som vi började med dagen innan,
I väntan på att Therese skulle ringa. Hon ringde lite tidigare på dagen och frågade om vi ville följa med och grilla!
klart vi ville det! Kanon väder idag ju.. :)
Therese ringde när hon var på väg hem från Mullsjön tror jag och sa att dom redan hade grillat,
så jag, John, Sofia och David åkte till Coop och handlade kött mm.. Hehe
För att förkorta det hela så kan man väl säga att årets första grillning blev ganska kass! haha
Maten var väldigt god annars! :)

Efter ganska blåsigt och kallt väder, grillar som knappt funkar och is kalla fötter så gick vi hem!
Jag hoppade in i duschen medans John åkte och köpte glass.
Sen blev det absolut skräckfilmsmys, bara vi två :)

Nu ska jag försöka slagga, får se vad mina ögon säger om det men..

Ha en trevlig vecka gott folk :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0