soooool

Bra dag idag! Jag har tagit min medicin, jag har pratat med en läkare, dagen på jobbet var kort och goo, solen skiner och mitt humör är 100 gånger bättre idag än igår..

Ialla fall.. MÅSTE ändra mina matvanor. Börja äta nyttigare och äta överhuvudtaget när jag jobbar kanske?
Sluta slarva med medicin, sluta dricka så jävla mycket kaffe mm.
Slipper jag kanske att kroppen säger ifrån igen! :)

Therese är här och Sofia är påväg. Vi ska ut och gå, ta en glass och gotta oss innan solen går ner :)
Torre kommer hit sen också!
Ska bli riktigt kul att vara kattvakt :)

Nu ska vi ut och gå :) tjingeling!

Puss

/A


Kommentarer
Postat av: Christine

ät gröt på morgonen! :D det gör jag, sketgött och hungern håller sig ett bra tag! =) fast du kanske inte tycker om gröt, jag verkar vara den enda som göra det :P

2010-04-14 @ 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0