Trött på idioter

Som sagt, detta är en riktigt tuff period för mig och många i min omgivning.
Hjälper ju inte riktigt att bli påhoppad av en viss persons syster!
Jag skiter i allt det nu..
Har de inget bättre för sig än att skapa bråk med andra så är det nog dags att tänka om i livet..
Det finns ju faktisk viktigare saker än ovänner eller?

Aja, idag var jag, John, Sofia och David och hälsade på Sofias morfar och Fredrik Persson på Kyrkogården vid Kvantum!
Efter det åkte jag och John hem till mamma och Tobbe och fikade lite.
Följde även med för att hämta Robin från dagis! :)

Sen åkte vi och handlade smörgås tårta och coca cola på glasflaska..
Vi satte oss på balkongen och åt och satt och pratade en stund!
Ganska skönt att få ur sig lite faktiskt. Började till och med gråta nåågra gånger..

Men men.. Ida händer inte så mycket. Sanna kom hit nyss och om en stund kommer nog Sofia också :)
Det blir väldigt lugnt ikväll för jag orkar faktiskt inte göra så mycket annat!

Ha en trevlig fredag alla mina vänner! :)

/ A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla du, du startade detta bråket ihop med några andra så gör dig själv inte till offer. Jag ber dig stå för det du gjort!

2010-04-09 @ 21:15:07
Postat av: Alexandra

Läs inte min blogg om det stör dig. och NEJ fortfarande så var det inte jag som startade detta. Men du verkar ju fatta noll så lägg ner nu.. Jag vill ju inte ha med dig att göra!

2010-04-10 @ 17:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0