2011

Igår skrev jag ett jätte långt inlägg om i stortsett allt som hänt under 2010. Men självklart försvann allt precis när jag skulle publicera det.. Typiskt! 2010 var ett år med mycket blandade händelser och känslor. Mer än så behöver jag ju faktiskt inte säga :)
Nu i alla fall ska vi sikta framåt. Jag tror 2011 blir ett kanon år! :)
Våren kommer att gå ut på att jobba så mycket som möjligt, men också förbereda mig för bebis och förlossning!
Har faktiskt planer på att ge mig ut redan nästa vecka och kika efter lite smått och gott :) Spännande!
Kan vara skönt att ha det mesta gjort och förberett innan det blir för jobbigt och tungt att fixa sådant :)
Det är trots allt inte så jätte långt kvar, mer än halva tiden har ju gått och det går undan vill jag lova!
Å andra sidan vill man ju inte köpa allt på en gång så man bara sitter där i slutet och väntar..
Jaja, det är i alla fall det jag vet kommer att hända detta året. Mer kan man ju faktiskt inte planera riktigt heller..

NYÅR!
Gårdagen var helt okej faktiskt! Var helt slut i kroppen och trött som bara den redan vid 21 tiden på kvällen, men klarade allt att hålla mig vaken till 02.30 i alla fall :)
Vid 17 tiden kom vi hem till Johans mamma och Gunnar och där var även Johans både bröder, ena broderns flickvän och kompis, Johans morbror med familj var också där. Så det var lite mer folk än jag trodde det skulle vara men det var verkligen trevligt ändå! :)
Vi började med att äta trerätters middag. Super gott!
Efter det satt vi mest och pratade och hade trevligt fram till tolv tiden då vi gick utoch sköt raketer :)
Sen var det lite mer fest och som sagt så var jag redan trött och somnade med Johan i en 90 säng(!) vid tre tiden :)
Sov väl sådär halv bra hela natten men det gick bra det med! haha.
Vi åkte hem från Johans mamma vid fyra tiden idag och jag satte mig ganska direkt till rätta i soffan för att vila mig lite :)
Nu sitter jag här med datorn i knät och kikar på darnvagnar på internet :)
Ikväll blir det film och mys då Johan ska jobba i morgon!

Ha en bra kväll och en god fortsättning får man ju säga :)

/ A


Kommentarer
Postat av: Nina

God fortsättning till dig med. Det blir ett spännande år, hoppas att du får må bra nu och resten av graviditeten. Kramar mamma

2011-01-01 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0