...

ska man behöva ha så att alla kommentarer inte visas förän jag godkänt det? Ska det vara så svårt att skriva sitt namn när man har något att komma med? Fattar inte vad problemet är? Är det för att man är för feg? eller vad är man rädd för liksom? Det är en blogg och jag låter vem som helst tycka och tänka som dom vill.. Är bara så tråkigt att vissa inte kan säga saker till mig utan att vara anonym! Varför kommentera massa omoget om man inte vågar stå för det????? Skaffa ett liv istället..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har fått måååååånga elaka och idiotiska kommentarer, men nu var det längesen tack och lov.



Jag tycker du ska strunta i dom, och jag vet hur svårt det är. Men när tönten sitter och skriver, och du sedan svarar öppet på kommentarerna, visar att du tar åt dig och blir ledsen ger det vatten på hans/hennes kvarn. De märker att de elaka kommentarerna funkar, och att du tar åt dig. (Man tar alltid åt sig, men visa det inte. Då ger dom sig aldrig).



Det är som när man var liten och bråkade med sina syskon och föräldrarna sa "visa inte att du bryr dig, då är det mycket roligare att retas"



Du kommer alltid ha någon som tycker och tänker om dig och ditt liv, speciellt nu när du ska ha barn och kommer hamna ännu mer i strålkastarljuset. Folk kommer ha åsikter om vad du köper, vad du gör, vad du inte gör, om du ammar, om du inte ammar, vad du klär ditt barn i, vilka du umgås med - allt.



Men var stark, du klarar det här. Varför ska någon annan tala om för dig hur du ska leva ditt liv och vad som är rätt eller fel för dig och ditt barn?



Bara för att "anonym" inte skulle välja leva sitt liv på samma sätt som du valt att leva ditt, betyder ju inte det att du gör fel. Det är en förjävla tur att människor är olika, så fortsätt vara dig själv och skit i alla andra som inte har något snällt att säga!



Ta ingen skit, KRAM

2010-12-09 @ 10:28:23
URL: http://mko.blogg.se/
Postat av: Therese

Hade det funnits en gilla knapp så hade jag klickat på den!

2010-12-09 @ 14:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0