julkänsla?

Saknar julkänsla helt.. Tycker att folk har julpyntat dåligt, jag har också julpyntat dåligt! Känner inte det där mysiga som jag brukar göra innan jul.. Det snöar ute och det är jag jätte glad för men jag får inte den där varma känslan som man får när man tittar in i alla fönster eller när man sitter inne med tända ljus.. Jag har liksom inte känslan av att julen är här. Hoppas det vänder =) Idag har jag återigen spenderat i stortsett hela dagen i sängen.. När Johan kom hem från jobbet så hoppade jag in i duschen och sen åkte jag hem till mamma och hälsade på en sväng. Mycket trevligt med mammamat och fika med småsyskon! =) Johan kom och hämtade mig för en stund sedan och vi åkte hem till mig för att hämta mina jullådor (äntligen) och nyss kom vi hem! Det var skönt att komma ut i friska luften lite idag, men jag vill inte påstå att huvudvärken släppt helt! Hade planer på att jobba i morgon men vi får nog se hur det blir med det.. Måste återigen tacka alla som kommer med gulliga och stöttande kommentarer! Det får mig verkligen att må mycket bättre! <3 Nu ska jag kika lite på Tv och slappna av lite innan det är läggdags =) Godnatt! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0