julstress

Åh känner att det är så mycket som behöver handlas!! Vet inte hur tiden ska räcka till bara? Sprang igenom Elins esplanad idag och fort gick det.. Vi kikade en snabbis på Siba och en snabbis på Clas Ohlsson väl där nere så började jag känna att det var på gång så vi skynade oss ut och bestämde oss för att handla i en lugnare äffär :) Nu har vi precis ätit mat och jag sitter och smuttar på en kaffe :) Hade strax tänkt att gå ner till Kvantum och handla lite saker till mitt julbak! Tänkte baka knäck idag och hoppas att det går bättre än vad det gjorde förra året.. Haha! Har även skrivit klart alla julkort så tänkte ta med dem ner och posta sen :) Någon förresten som vet vart man köper frimärken och vad de kostar nu för tiden? Aja, nu ska jag tjata vidare på Rasmus om en promenad också :) Men det ska nog inte vara några problem att få med honom! Trevlig kväll :) / A

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag köpte 10 st frimärken på maxi i kassan där för 55 :-

2010-12-09 @ 20:57:54
Postat av: Pröppen

Jag säger bara vad frimärken kostar om du har tänkt att skicka ett kort till mig :)

Hoppas du har det bra, Kram!

2010-12-10 @ 09:57:39
Postat av: Alexandra

Jo Therese, köpte också igår på Kvantum. Tror det kosta samma :)

Fasen Pröppen, hade ju inte din adress! Glömde att man kan kolla Eniro! ;)

2010-12-10 @ 10:06:30
Postat av: Arg Pröppen :)

Sämsta bortförklaringen i år!!! :)

Men snart är det ju ett nytt år och då får du en ny chans! :)

2010-12-10 @ 13:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0