Klänningar

Har faktiskt inte gjort alls mycket sen vi kom hem från Maxi förut. Vi har suttit vid varsin dator och lyssnat på musik typ :P Har kikat som en galning efter klänningar på internet idag och hittade tillslut 2 st som jag är rätt nöjd med :) En som jag tänkt ha på jul och den andra på nyår! Inte för att jag ska göra något speciellt på nyår men man kan ju klä upp sig för det! Att beställa från internet var lättare än jag trodde, haha det var första gången för mig så antar att jag är rätt sent ute där också? :) Nu längtar jag som en tok efter mina klänningar!!!
Nu blir det nog en film tror jag eller lite Tv kanske :)
Godnatt alla!


Kommentarer
Postat av: Nina

Dom var riktigt snygga, hoppas att dom sitter bra också. Om dom är för stora så kan du ge dom till mig :) puss och kram

2010-12-12 @ 10:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0